În momentul de față nu acceptăm comenzi. Vom reveni începând cu 16 Septembrie!

Intrebari Frecvente

Produse si colectii

Cum pot afla mai multe informatii despre un produs?

Pe pagina fiecarui produs, veti gasi detalii precum descrierea, specificatiile tehnice, recenzii ale clientilor si o galerie foto.

Ce fac daca am primit un produs deteriorat?

Va rugam sa ne contactati imediat prin email sau telefon si sa ne furnizati detalii si imagini ale produsului deteriorat pentru a initia procesul de retur sau inlocuire.

Produsele sale sunt etice si autentice?

Toate produsele noastre sunt fabricate in conditii etice, iar lantul de aprovizionare este verificat pentru a asigura autenticitatea produselor.

Pot schimba un produs in loc sa-l returnez?

Da, acceptam schimburi. Singura conditie este ca schimburile intre produse sa fie la acelasi pret.

Ce se intampla daca produsul dorit pentru schimb nu este disponibil?

In acest caz, va vom oferi posibilitatea de a alege un alt produs sau de a primi o rambursare completa.

Exista produse care nu pot fi returnate?

Da, anumite produse precum cele personalizate nu sunt eligibile pentru retur din motive de sanatate si siguranta.

Comenzi si livrare

 Cum pot plasa o comanda?

Pentru a plasa o comanda, adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi, apoi mergeti la cos si urmati pasii pentru finalizare. Veti avea nevoie sa introduceti datele de livrare si sa alegeti o metoda de plata.

Pot sa modific o comanda dupa ce a fost plasata?

Din pacate, odata ce comanda a fost procesata, nu mai poate fi modificata. Totusi, puteti anula comanda intr-un interval scurt de timp dupa plasare.

Pentru modificari, va rugam sa ne contactati cat mai rapid posibil. Modificarile sunt posibile doar daca comanda nu a fost inca expediata.

Cat timp dureaza livrarea?

Timpul de livrare variaza in functie de locatie si de metoda de livrare aleasa. Acesta se poate afla pe pagina fiecarui produs.

Cum pot verifica statusul comenzii mele?

Puteti verifica statusul comenzii accesand sectiunea "Comenzile mele" din contul dvs. de utilizator pe site-ul nostru.

Ce fac daca comanda mea nu a ajuns la timp?

Daca comanda dvs. nu a ajuns in termenul estimat, va rugam sa verificati mai intai statusul acesteia prin linkul de urmarire furnizat. Daca aveti inca probleme, contactati-ne prin email sau numarul de telefon afisat.

Pot anula o comanda daca nu a fost inca expediata?

Da, comenziile care nu au fost inca expediate pot fi anulate. Contactati-ne cat mai repede pe email sau pe numarul de telefon disponibil pentru a solicita anularea.

Plata si retur

Ce metode de plata acceptati?

Acceptam plati prin card de credit/debit, transfer bancar sau plata la livrare, in functie de regiune.

Este sigur sa platesc pe site-ul dvs.?

Da, folosim tehnologii de criptare avansate pentru a asigura siguranta datelor dvs. personale si a detaliilor de plată.

Oferiti livrare gratuita?

Da, oferim livrare gratuita pentru comenzi peste 500 lei.

Ce se intampla daca am introdus o adresa gresita pentru livrare?

Contactati cat mai repede posibil serviciul clienti pentru a actualiza adresa de livrare. Daca comanda nu a fost inca expediata, adresa poate fi modificata.

Cum pot returna un produs?

Pentru a returna un produs, completati formularul de retur disponibil aici si urmati instructiunile de retur furnizate.

Cand voi primi rambursarea pentru un produs returnat?

Rambursarea va fi procesata in termen de 7 zile lucratoare de la primirea produsului returnat si verificarea starii acestuia.

Ai alte intrebari?

Lasa-ne un mesaj folosind formularul de mai jos si vom reveni cu un raspuns catre tine.